Franciakenyér

 2009.06.12. 20:02

Hozzávalók

  • 50 dkg finomliszt
  • 1/2 zacskó szárított francia élesztő
  • 3 dl tej
  • 2 evőkanál cukor
  • 1 kiskanál só
  • 2 evőkanál olvasztott vaj (elmaradhat)

A hozzávalókból szokásos módon kelt tésztát készítettem és jól kidagasztottam (most már nem kézzel a Jézuska jóvoltából). Megkelesztettem a tésztát, átgyúrtam és két bagettet formáztam belőle, amiknek a tetejét kicsit bevagdostam. A sütőt előmelegítettem 190 fokra, addig hagytam még kelni a bagetteket, majd 15 perc alatt megsütöttem őket.

Forrás: http://palocprovence.blogspot.com

A bejegyzés trackback címe:

https://etelek.blog.hu/api/trackback/id/tr121181624

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása